Reklamation til Steff Houlberg

VI HAR JA-HATTEN PÅ, NÅR DU SENDER EN VENLIG OPSANG

Din mening er nemlig vigtig for os, så send os en opsang, hvis et produkt ikke lever op til dine forventninger. Vi har ja-hatten på, og vi tager det hele med. Du kan sende en reklamation ved at udfylde formularen nedenfor.

1. Hvilket produkt handler det om?

EAN-nummeret er de 13 cifre, der er skrevet på emballagen sammen med stregkoden
Nummeret i den ovale ring. F.eks. DE NI 17568 EG
Hvor mange pakker drejer reklamationen sig om?
F.eks. PF02, 02.12.21-F, 126360

2. Hvad er der galt med produktet?

Du skal gemme restproduktet på køl/frost, til du hører fra os eller til sagens afslutning.

3. Dine kontaktoplysninger

Emballage

Emballagen rummer oplysninger, der er værdifulde i forbindelse med undersøgelsen. Gem derfor emballagen indtil der er lavet en aftale om det videre forløb.

Fremmedlegemer

For at vi kan lave en grundig og præcis undersøgelse af din klage, har vi brug for en række oplysninger. Hvis du har fundet et fremmedlegeme, vil vi meget gerne have muligheden for at kunne undersøge det nærmere. Beskriv derfor fremmedlegemet i teksten, og gem det, indtil du hører fra os.

Send reklamation